close

這是 Trinity Blood (聖魔之血) 的片尾曲,由種ともこ唱的,原作其實是小說,然後有漫畫。

可是我沒有看欸,因為沒有吸引到我=  =

片尾曲超好聽的:)





I know this will not remain forever
我知道這將無法永遠保留

However it’s beautiful
然而它是美麗的

Your eyes, hands and your warm smile
你的雙眼,雙手和你溫暖的笑顏

They’re my treasure
他們是我的珍寶

It’s hard to forget
是難以去忘懷的

I wish there was a solution
我希望能夠讓你

Don’t spend your time in confusion
不要再耗費時間於迷惘之中

I’ll turn back now and spread
如今我將要轉身展開雙翼


=== Reapet↓ =======================================
My broken wings still strong enough to cross the ocean with
我殘破的雙翼 仍有足夠力量 與我一起橫越汪洋

My broken wings how far should I go drifting in the wind
我殘破的雙翼 能讓我在風中 漂泊多遠就有多遠

Higher and higher in the light
浸沐於陽光之中越飛越高

My broken wings still strong enough to cross the ocean with
我殘破的雙翼 仍有足夠力量 與我一起橫越汪洋

My broken wings how far should I go drifting in the wind
我殘破的雙翼 能讓我在風中 漂泊多遠就有多遠

Across the sky, just keep on flying
穿越了天際 繼續飛翔
=== Reapet↑ =======================================


計測のできない痛みと 計測のできない時間の流れが
無法估計的痛楚和時間的流逝

すべてを埋めてしまおうとしても
就算一切將之埋葬

それでも私には感じられる  空から落ちてくるのは
我仍然可以感覺到 從天空落下的

空から落ちてくるのは 雨ではなくて….
從天空落下的 並不是雨..

Did I ever chain you down to my heart
我曾有將你深鎖在我心深處麼?

‘Cause I was afraid of you?
只是因為我對你感到懼怕麼?

No, I couldn’t hold any longer
不是的 我無法再堅持下去

Love is not a toy
愛情 並不是玩具

Let go of me now
就放手讓我離去吧….

The time we spent is perpetual
我們一起共渡的時光是永無止的

Our future is not real
我們所面對的未來又不一定真實

So I ‘ll leap into the air
所以 我將要躍上天際

*Reapet

空から落ちてくるのは あれは雨ではなくて…
從天空落下的 那並不是雨

arrow
arrow
    全站熱搜

    艾斯嗶 ♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()